Страници

Tuesday, 24 December 2013


Изцяло в коледния дух, четенето ми е пълен хаос.


Една книга бях започнала обратно във Великобритания (The Host). Тя, естествено, беше паузирана за сметка на друга, която „четох” по пътя до България (Middlesex).
Сега, когато най-накрая съм си у дома и съм заобградена от безкрайната библиотека на нашите, ми се струва невъзможно да не зарежи всички останали и да се разтършувам както подобава.

И какво правим?

Като всеки пристрастен книголюбител, намирам празниците за леко ограничаващи – роднини, познати и непознати вдигат джабала и нарушат така цененото ми спокойствие, до момента, в който планове от типът „Стивън Кинг”не започват да се бунтуват срещу мирната ми природа.

И все пак, оставете книгата, колкото и да е трудно – Коледа е.
Насладете се на празника с близките си, за (малкото) времето, което имате заедно. Книгите ще ви чакат, те са винаги тук.

За тези, които обаче completely на инат ще disregard-нат моя съвет, (oh, you little rebel, you! I like you :D ) имам коледно предложение.

А Christmas Carоl || Коледна песен



Той се огледа на самото това място за собствения си образ; обаче друг човек стоеше на обичайния му ъгъл и макар часовникът да показваше часа, в който той обикновено се намираше там, сега не видя своето подобие сред множеството, което минаваше като поток през портала. 

Моята нумеро уно коледна история (екранизацията с мъпетите е първото нещо по телевизията всяка Коледа сутрин). Книжката е малка, много приятна и перфектен reminder за това, което е наистина важно. 

Можете да я прочетете онлайн в Читанка.
Ако желаете да я закупите, на български е преведена от Кибеа, Хермес, Пан и Отечество. 

И без значение къде или с кого прекарвате празниците, дали с безкрайната рода или само с котарака пред блока, желая ви приятни, незабравими празници и много здраве, щастие и нови книги ;)

No comments:

Post a Comment