Страници

Sunday, 2 February 2014

City of Bone: Graphic Novel

City of Bone: Graphic Novel (7/9)
Graphic Novel, Books-to-Graphic Novels
By  , Nicole Virella (Illustrator)

Art: 4
Story: 4
Overall rating: 4


Мина доста време от както не съм обновявала the graphic novel таг, а тази година започна много ползотворно откъм графични новели, така че ето ме тук.

City of Bones: Graphic Novel преразказва случилото се в „Град от Кости, първата част на „Реликвите на смъртните”. За сега в печат са излезли първите 7 броя от общо 9-те, които съставят новелата, а тя започва добре. Впечатлява с близостта на героите до тяхното оригинално представяне (поне за мен) и стила на рисуване и детайлите по първите 5 броя са безупречни.

Ако бях спряла до там щях да дам 5 от 5. За съжаление обаче, когато започнах брой 6-ти и после брой 7-ми, имах чувството, че чета съвсем различен комикс. Предполагам илюстратора е друг, защо двата броя страдаха от такава деградация – измяна във външния вид на героите, симплизирани панели и болезнено лоша анатомия, което изцяло развали удоволствието от четенето. Това е грешка, която не-оригинални графични новели в стил от-книга-в-графична-новела не могат да си позволят. Хората вече знаят сюжета – чели са книгата, гледали са филма. Ако не могат да спечелят аудитория с арт-а си поне, не знам дали биха могли да задържат повечето фенове.


Както и да е, не съм сигурна дали ще дочакам последните 2 броя и дали си струва въобще да ги чета.

No comments:

Post a Comment