Страници

Wednesday, 28 January 2015

28/01/15 - Update


http://bookshelves.tumblr.com/

Holla amigos! :D

След 6 месеца hiatus блогът се завръща.
Да, да, и на мен ми се иска да не бях такъв мързел, но не мога да се боря с прородата си (както и с текущия си работодател). 
За момента имам една купчина книги и комикси, които чакат за ревю, а скоро ще забележите, че литературният ми апетит също доловимо се е изменил. 
В какво се изразява това? Ами, очаквайте повече биографии и съвременна българска проза (книгите привлекли вниманието ми може да видите в дясно под "Ще се чете".)
А колкото до бъдещи литературни планове през 2015? Не съм си поставила за цел да прочета много книги - времето не ми го позволява. За това пък ще се старая те да са интересни и стойностни. Интересно ми е, какви са вашите литературни планове и обещания за тази година?

До скоро и peace out!
  Chris


No comments:

Post a Comment